sss

Saturday, May 7, 2011

My only one :)

^.^ Hey sayng !
Orang tuliskan coretan ini khas untuk sayng sorang je , hee~ sepanjang 2 bulan lebih nie kita couple , macam-macam rintangan yang kita tempuh en ?? Gado , buli , merajuk , gelak , manje & Dll !
Happy sangat tau dapat mengenali kamu ! kalau dulu , kamu slalu teman b men poker tengah2 malam , then kamo kacau kacau b ! hee~ bila b dapat num fun sayng , rasa best sangat sangat auu ! x sangka sayng simpan mesej b uhhh sampai skang :) . sayngg . kita jangan gadoo da yee ?? kita jangan jauhh jauhh da yee ! b nie nampak garang , tp sayng tau kan b cam ne :) cair dohh dengar suara kamu yang sleng2 sarawak uhh :P hihihihih . ikhlas dihati b nie nak bersama kamu seorang syang ! saya x nak kongkong kamu , x nak marah kamu , x nak buat kamu merajuk , x nak sakitkan hati kamu , x nak biarkan kamu terasa , x nak :) yang saya nak , kamu HAPPY slalu . .
bila kamu teman setiap hari , setiap pagi , :) cukup bermakna da , tp dah lame kan b n sayng x skype ^.^ Miss ohh nak tengok dagu lekuk sayng tuu ! oh ye & juga taik lalat comel kamu tuu ! hee~ suke tengok kamu malu2 . suke tengok kamu punye mata besar yang bergerak2 tu hahah! :D
sayangg.. walaupun kita jauh.. jaga lah diri ya?? b jauhhh sangat .. hanya call n sms je sementara waktu ni . t dah keje semua , b kumpul duit g sana oke ? :D Mukah sarawak :D kalau tengok dalam map , jauh gilak dari kuching :P tp x ape lah , ape salahnyer berkorban untuk gadis tersayng kan ? ^.^ hee~ walaupun b jarang on9. tp b sentiasa amik tau perkembangan diri kamu taukk ! hee~ prihatin oke bf kamu nie ! bila saya dah pilih kamu jadi kekasih saya , kamulah yang saya carik sehari-harian :) hee~

hope hubungan kita nie kekal sampai bila-bila ya :')
sayng kamu Miss roziana , cinta kamu Miss Roziana . sentiasa sayng kamu . Muwahxo !

Ikhlas dari hati saya ,
Ur b , AyiZ :) Xoxo .

No comments:

Post a Comment