sss

Wednesday, January 12, 2011

^.^ Biarkan ku pergi .

Datang dan pergi .
Lumrah kehidupan kita sebagai manusia .
Sedih , gembira , suka , duka ,perit , sebek , ~
semua mainan dunia .

Yang pergi , biarkan ianya menjadi satu kenangan indah , biarkan ianya hilang sebagai memory .
Coretan nie ku tulis , untuk meluahkan perasaan ku yang terakhir untukmu sayng :')
Reality menjadi penemuan , reality juga menjadi pemutus .
^.^
Silap salahku .
Halalkannya , :')
Kenakalanku.
Maafkannya :')

Andai nyawa ku masih panjang ,
ingin aku bertemu dikau sayng ,
untuk menyatakan..
Aku sayng padamu . :')

Moga kamu happy disamping yang tersayng :')
Bukan diri ku yang kau puja lagi , biarlah aku mengundur diri :)
Buat selamanya .. :')
x kan ku cari dan melihat kamo..
sepanjang hayatku.
sakit ku..
sedihku..
pasrahku..
susahku..
semua aku akan selesaikan sendiri.

Aku sedih melepaskan mu..
tp .
mungkin ade hikmah disebaliknya..
kau kenangan ku..
aku kenangan mu..

In memory ,
Ayiz Xo Aniss.
Byee . 22.10.2010 / 12.20pm. :')
Selamat tinggal sayangku..

No comments:

Post a Comment