sss

Saturday, November 27, 2010

Today Story :)

Heyy , sudah lama blog nie tidak diupdate ,Hee ! bz week , baru balik bercuti semua ^.^ Sorry ya !
Today nak story about love sedikit. sharing is caring right? haha! Okey , Sekarang , orang suke mencari Love? kan kan? me too ! Tetapi , adakah anda rasa , cinta itu untuk anda? haha! saya pun tertanye2 , andai saya kehilangan seseorang , adakah saya akan mendapat Love again? hihihih !
Seperti yang slalu kita dengar,, Cinta itu buta , boleh membutakan hati dan perasaan . haha! ;D macam lagu too phat tu~ Tapi betol , cinta harus dicari? cube anda try single untuk satu jangka masa yang lame , pasti seseorang akan hadir dalam hidup anda? dengan berkat doa dan berserah ,
insyallah :) Mesti dapat la , setiap manusia kan dijanjikan seorang pasangan? Hihihihi. Tetapi , bersyukurlah kita , andai seseorang mencintai kita , kenapa? sebabnya , ingat senang ke seorang manusia akan jatuh cinta? tidak.. hanya nafsu yang cepat jatuh cinta tetapi bukan perasaan , haha! betol ke manusia boleh jatuh cinta pada pandangan pertama? yaaa sebab nafsu sayng berputik? hihihihihih ayiz tulis nie berdasarkan pengalaman loooo~ walaupun x bestt! tp itu hakikat kan? ^.^ Jadi , walaupun kita main facebook , jangan la kita fake profile orang , fake gambar orang , curang dengan pasangan , skandal sane sini , jangan ! itu amalan syaiton!! U know x itu dose haha! ;) So sepanjang cuti2 nie , buatlah perkara yang baik ya! jangan la bazirkan masa untuk sesuatu yang tidak berfaedah ! To Noor Aniss Atyqah , nanti kita holiday same2 oke? nanti kita g mamam , soping2 , ye ye? ^.^ Snap pix kita banyak2 ! yeahhh ! sonokk! x sabar taukk nak jumpe kamoo muduk kicik comeyy! haha! Saynggggggggg sangat tauu!! Muwahhhhxoxo hahaha! :) Love ya!

1 comment: