sss

Friday, November 5, 2010

I love u Noor Aniss Atyqah :)

Hye~

Im new here , n i still learning how to Using this "Blogspot"
Hee~ By the way , Today , i mau cerita something About My lovely .

Hee , unik cara kami berkenalan , tetapi itu lah permulaan bagi cinta kami ,
Hahaha ! Semuanya bermula di Laman Web Sosial terkenal "Facebook"
Siapa x main facebook , tipulah !~ ^.^ Semua orang ade facebook .
Kerana Facebook la saya berjumpe dengan gurl yang paling saya sayang~

Kisahnye bermula ! Jeng jeng jeng!
Since sakit , peneman hidup dikala bosan ialah netbook hp,youtube,facebook,
dota n lain lain lagi .

One day , ade seorang gurl add , N masa tu , saya x bertegur sangat dengannya kerana menyangka~ Orang cantik slalunya x "LAYAN" . sO saya buat lah dunno jer . tapi bila dah lame dia dalam friend list , saya tengok kan die sedihh je sebab ex boy die slalu wat masalah . macam2 masalh n tomahan ex die pada wall die . huhuh , rasa sedih jugax tengok seorang Lelaki berkata kesat pada Kaum wanita , :( . akhirnya .. Saya tegur Juga..

Ayiz : Hai ~
Aniss : hai backk~

Ayiz:saya asyik usya wall awak , asyik sedih je , kenapa? ade masalah?

Aniss : ye saya baru break dengan ex saya , die x percaya saya , n cakap bukan2 syaa ade laki lain la itu la ini la :(

Ayiz: ohh sabar la biasa la tu , dunia sekarang, bila nak mengorat ,, usya abis2 bila da dapat? semua wat derk je..

then ~ itu la kali pertama saya chat dengan si die~

^.^

Keesokannya , hati nie menunggu die on9? kenapa? haha!
Saya dah hampir 2 tahun single , dan saya x pernah rasa cam nie ..
hahahahha! Itu lah orang cakap! Cinta itu Blind ;P
heheheh! :)

setelah berapa lama saya nasihat n nasihat.. die da makin ceria . wahhh hapyynyer :) Perkara yang menggembirakan apebila die mendengar nasihat saya .
hahah! :) ta kesah la ! hanya bantuan diberi , seikhlas hati n sejujurnya..

One day ,,
Time chat , die cakap ! Ayiz , kan best kan kalau saya dapat kongsi kegembiraan nie n borak2 ngan awak .~ hahaha! saya da tau dah , die nakkan no fon saya. tp.
saya buat2 x faham . Lastly ,, saya bagi No fon saya ~ "awak amikla no fon saya , 017980**** then kalau ade ape ape heloow2 or text ar oke .

then die gembira sangat , saya pun pelik. why?

HAHA! malam tu ,, die text n cakap ! hayy ni no fon saya aniss.
Goshhhh ,, betol ke nie? cam mimpi jerk ;D haha!

Semuanya bermula~

Tepat kul 12.03 die call , sebab die kate die uat super saver.
wahhh . Manje giler kot suara . hahaha!~ Best borak dengan die. die happening,,
Ceria , n tah la~ rasa cam da kenal lame je~ :) Idk , saya rasa selesa biler bercakap dengannye :) Hahaha!

Keesokannye ,,
Die cakap nak buat in relation dengan saya , untuk wat boy die jeles.

Last last saya tanye , sampai bila nak letak relation tuh .
die cakap.. sampai bila2. err tergamam rasa ;D
hahahahahahahhaha!

Start dari hari tu !~
Kiteorang baiiikkk sangat2 .. Happy ,bergurau n macam2 lagi la ..
lame saya ambil masa untuk terima die and lastly ,,

Tepat pada malam hari jadi saya ~ die nyanyikan lagu ! hahah! memang best.
Sebab die nyanyi happy birthday to you too je hahahha ;D
hebat hebat!! ;PP

tah guane , malam tu kuatkan semngat.
Saya cakap!
Aniss. sebenarnya , saya ade something nak cakap dekat awak ~
then die cakap ape~

Saya nie x ade lah boy yang perfect , boy yang hensem pon , saya x berada macam orang lain , tp saya ade hati n perasaan ,, saya tau da lame sangat saya single, n saya memang bukan romantix pon , jadi saya terus terang kat awak ~ saya ! nak sangat amik awak jadi teman wanita saya susah senang ,, sedih suka ,, awak sudi x, <<>

Semuanya bermula Dengan Facebook ,

ade baik dan buruknya facebook~ so pandai2 lah gunakannya oke~

Love story bermula~ Bersambung ^.^

No comments:

Post a Comment