sss

Saturday, November 13, 2010

I cant stop from loving you ! :"(

Today

I love you...
lagu youre not alone special untuk by..
if by rasa..
b tinggalkan baby sebentar..
buka blog b..
im here..
always with u ,,
Tiada yang dapat pisahkan kita..
hanya senyuman manismu penguat diri b nie
untuk sentiasa bersemangat
I love you .
Love u..

hmm . b , baby rinduu by sgt2 dahhh tolong by


Hurmm..
Tau x..
b kalau tengok citer tu
mesti cry..
walaupun baper kali un tengok.
The true love come from the heart..
dan bila malaikat maut mencabut nyawa ..
perkataan terakhir b untuk baby ..
i will here ,, in heave or hell. .. i still love you..
ur mine..
always mine..

hmmm .
:((
by da ta bole nk nages kuad dah .
ta boleee . habes kuad pund
rindu masih adee

How can u stop for missing me?
Sedangkan hati sentiasa teringatkan b..


yee b kalo bolee nk jee jerit bia 1 dunia dengr bby rindu mohamad ayzzudin sgt2 . !

Hurm ..
I miss you too sayng!
How can i stop from miss u?
Kill me if u want me to stop from missing you

nopeee .

By nak out suda?
Urmm..
Okeys..

baby ta daye dah nk on . tgok picha b . tgok blog b .

Kenapa sayng?


kite text yee syggg .

Ermm..
ok!
bagi b 20m
nak tulis something..


okee . tgok blog by

YEEE
:"(
b pon sayngg...
jangan sedeyh...
b x nak baby nanges..

okee . by out duluu yee . nnty da siap text by yeghh .
baby tggu b okeee

oke sayngg
Okeee byy!!
muwahhxoxo
love you byy!
Love youu!



okee .
muahmuahmuahhh x
love you so muchh !!

:(((

Hurmm! tunggu b taukk !!
sayngg baby !!


tawuk . baby akn tggu b walau saat mcm mane punddd
sayangg b jugakkkk


Wait k sayng!
Muwahhxo

oke . muahmuahmuahxxx . t.c eaa syggg
Micobean is offline.


I love you ~ :"( I cant stop from loving you baby !! :"(

No comments:

Post a Comment